Well I hope all you other hobby

A friendly place for chat, rumors, gossip and jokes.
User avatar
kenny thomas
GURU
GURU
Posts: 7156
Joined: Sun Nov 16, 2008 7:16 pm
Location: SW tip of Virginia

Re: Well I hope all you other hobby

Postby kenny thomas » Sat Aug 26, 2017 11:07 pm

On its way, or even better send me the number to your checking account and I will deposit it direct.
0 x
My thoughts only, don't bet the farm on them. KT

Some people know people, who know people, who aren't very nice people and you could get a visit from them someday. So be good people.

User avatar
greybeard
Mentor
Mentor
Posts: 14506
Joined: Thu Jul 05, 2012 5:51 pm
Location: Cleveland Tx

Re: Well I hope all you other hobby

Postby greybeard » Sat Aug 26, 2017 11:34 pm

kenny thomas wrote:On its way, or even better send me the number to your checking account and I will deposit it direct.

Careful Kenny. Ol Dave will have a table set up in the local high school gym and flyers tacked up all over town......."Meet the man that met Kenny Thomas--$2.00
0 x
"For evil to flourish, all that is required is for good men to do nothing" Burke

It ain't easy being a used cow salesman.

Dave
GURU
GURU
Posts: 6271
Joined: Mon Jul 12, 2004 1:35 pm
Location: Klickitat County Washington

Re: Well I hope all you other hobby

Postby Dave » Sat Aug 26, 2017 11:48 pm

kenny thomas wrote:On its way, or even better send me the number to your checking account and I will deposit it direct.


Great. I knew that a famous person who had been in both Progressive Farmer and Angus Journal would be willing to help out a poor part time farmer / retired conservation district resource specialist. I really appreciate it.
0 x

User avatar
dieselbeef
GURU
GURU
Posts: 5546
Joined: Mon Sep 04, 2006 9:55 am
Location: myakka city fl

Re: Well I hope all you other hobby

Postby dieselbeef » Sun Aug 27, 2017 5:39 am

sorting and taggin..weaning em in the pouring rain yesterday....after it rained 7inches here in 2 days so far....the water was ankle deep at least...we got it done...and listened to em bawling in the rain allllll night long.

soo....I must be a pro right? I just think im not so smart
0 x
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
einstein


sooner or later im gonna be all beefmasters...probly be later

User avatar
TexasBred
Mentor
Mentor
Posts: 28263
Joined: Wed Aug 15, 2007 1:18 pm
Location: Heart of Texas

Re: Well I hope all you other hobby

Postby TexasBred » Sun Aug 27, 2017 9:23 am

kenny thomas wrote:
TexasBred wrote:
callmefence wrote:Maybe we could all meet in the middle.
"Semi pro farm and ranch enthusiast."

Or at least subscribe to one farming magazine "Progressive Farmer" maybe and one cattle magazine. Won't help the operation but you can always say "I read one time....................". :lol2: :lol2:

There was an article about me in Progressive Farmer a few years back, does that make me big time?

Nope....gotta get cover or centerfold pics to be big time.
0 x
A dung beetle walks into a bar, looks around and says "Is this stool taken"????

User avatar
1982vett
GURU
GURU
Posts: 8003
Joined: Sun Feb 03, 2008 8:57 pm
Location: Central Texas

Re: Well I hope all you other hobby

Postby 1982vett » Sun Aug 27, 2017 10:09 am

dieselbeef wrote:sorting and taggin..weaning em in the pouring rain yesterday....after it rained 7inches here in 2 days so far....the water was ankle deep at least...we got it done...and listened to em bawling in the rain allllll night long.

soo....I must be a pro right? I just think im not so smart

I think that's what God mad next week for. :lol:
0 x
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves. ~Albert Einstein
Never kick a fresh turd on a hot day. ~Harry S. Truman

User avatar
dieselbeef
GURU
GURU
Posts: 5546
Joined: Mon Sep 04, 2006 9:55 am
Location: myakka city fl

Re: Well I hope all you other hobby

Postby dieselbeef » Sun Aug 27, 2017 12:39 pm

almanac said this weekend
1 x
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
einstein


sooner or later im gonna be all beefmasters...probly be later

User avatar
1982vett
GURU
GURU
Posts: 8003
Joined: Sun Feb 03, 2008 8:57 pm
Location: Central Texas

Re: Well I hope all you other hobby

Postby 1982vett » Sun Aug 27, 2017 1:15 pm

dieselbeef wrote:almanac said this weekend

:lol: :lol: :lol: :tiphat:
0 x
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves. ~Albert Einstein
Never kick a fresh turd on a hot day. ~Harry S. Truman

jedstivers
GURU
GURU
Posts: 5787
Joined: Tue Oct 21, 2008 11:32 pm
Location: Marianna Arkansas (East Central)

Re: Well I hope all you other hobby

Postby jedstivers » Tue Aug 29, 2017 10:17 pm

dieselbeef wrote:sorting and taggin..weaning em in the pouring rain yesterday....after it rained 7inches here in 2 days so far....the water was ankle deep at least...we got it done...and listened to em bawling in the rain allllll night long.

soo....I must be a pro right? I just think im not so smart

Only one pro on this board and you and I ain't it.
1 x

User avatar
dieselbeef
GURU
GURU
Posts: 5546
Joined: Mon Sep 04, 2006 9:55 am
Location: myakka city fl

Re: Well I hope all you other hobby

Postby dieselbeef » Wed Aug 30, 2017 6:17 am

well dang it...figured I worked n the rain by choice I must be some kinda pro?
0 x
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
einstein


sooner or later im gonna be all beefmasters...probly be later

jedstivers
GURU
GURU
Posts: 5787
Joined: Tue Oct 21, 2008 11:32 pm
Location: Marianna Arkansas (East Central)

Re: Well I hope all you other hobby

Postby jedstivers » Wed Aug 30, 2017 7:13 am

dieselbeef wrote:well dang it...figured I worked n the rain by choice I must be some kinda pro?

Nope, no such luck.
Just means your a hobby meteorologist too.
0 x

User avatar
dieselbeef
GURU
GURU
Posts: 5546
Joined: Mon Sep 04, 2006 9:55 am
Location: myakka city fl

Re: Well I hope all you other hobby

Postby dieselbeef » Wed Aug 30, 2017 9:14 am

crud....
0 x
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
einstein


sooner or later im gonna be all beefmasters...probly be later

Farm Fence Solutions
Rancher
Rancher
Posts: 888
Joined: Thu Dec 15, 2016 3:22 pm

Re: Well I hope all you other hobby

Postby Farm Fence Solutions » Wed Aug 30, 2017 12:02 pm

dieselbeef wrote:almanac said this weekend


Old neighbor friend up the road says when all your buddies show up to help work calves, the sign is right.
1 x
"Opportunity is missed by most people because it is dressed in overalls and looks like work." Thomas Edison

TB521
Cowhand
Cowhand
Posts: 194
Joined: Tue Mar 04, 2014 9:35 pm
Location: S.W.MO

Re: Well I hope all you other hobby

Postby TB521 » Wed Aug 30, 2017 1:31 pm

Farm Fence Solutions wrote:
dieselbeef wrote:almanac said this weekend


Old neighbor friend up the road says when all your buddies show up to help work calves, the sign is right.

That's my way of thinking
0 x

User avatar
dieselbeef
GURU
GURU
Posts: 5546
Joined: Mon Sep 04, 2006 9:55 am
Location: myakka city fl

Re: Well I hope all you other hobby

Postby dieselbeef » Wed Aug 30, 2017 1:35 pm

friends are scarce when it comes to working cows
0 x
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
einstein


sooner or later im gonna be all beefmasters...probly be later


Return to “Coffee Shop”

Who is online

Users browsing this forum: callmefence, Google Adsense [Bot], Jogeephus and 8 guests